Om eBusiness

HARTING eBusiness erbjuder olika vägar för elektronisk orderhantering mellan HARTING och våra befintliga kunder.
Du kan söka
och hitta förstklassiga produkter enkelt och effektivt, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.Välj det sätt som passar dig och ditt företag bäst.
För att bli kund måste du registrera dig. För att registrera dig - kontakta HARTING.

HARTING eShop

HARTING eShop är en del av HARTING eCatalogue och riktar sig till alla befintliga kunder. I eShopen kan du:

  • Skicka förfrågningar och beställningar
  • Spara beställningar
  • Ladda upp och ladda varukorg
  • Snabb tillgång till lagernivå och pris

EDI

EDI innebär integrerad och automatisk dataöverföring mellan våra större kunder och HARTING:s nätbaserade ordersystem. Detta innebär:

  • Effektiv och säker beställning och leverans
  • Den direkta vägen
  • Stöder EDIFACT, ANSI och VDA
  • Understödda datakommunikationssystem: SMTP, X400, HTTPS och OFTP
  • Elektronisk signatur vid behov

smartEDI

Snabbt och enkelt beställningsverktyg för alla kunder:

  • CSV-fil skickas till HARTING
  • Information lämnas om produkten, material, kvantitet och önskat leveransdatum